cc-pl - [Cc-pl] Lawrence Lessig przestaje (w duzej mierze) zajmowac sie wolna kultura

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek AT pingwin.icm.edu.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Lawrence Lessig przestaje (w duzej mierze) zajmowac sie wolna kultura
  • Date: Wed, 20 Jun 2007 14:06:20 +0200 (CEST)

Witajcie,

Wiekszosc z Was zainteresuje zapewne wpis Lessiga, w ktorym tlumaczy, ze
po 10 latach zajmowania sie wolna kultura teraz zamierza walczyc z
korupcja systemu politycznego
http://www.lessig.org/blog/archives/003800.shtml#003800

(wypowiedz Lessiga strescilem na blogu CC PL:
http://creativecommons.pl/blog/2007/06/20/lawrence-lessig-nowy-cel-na-najblizsze-10-lat/

Ciekaw jestem, co o tym sadzicie - ja spotkalem sie w czasie iSummit z
dwoma rodzajami komentarzy. Niektorzy stwierdzali, ze to wielka strata dla
ruchu wolnej kultury, gdyz brak w nim wielkich intelektualistow, takich
jak Lessig. Inni uwazali, ze to szansa, by wylonic nowych przywodcow,
uczynic ruch bardziej oddolnym, bardziej globalnym - do czego zreszta
zacheca sam Lessig.

pozdrowienia,

Alek