cc-pl - [Cc-pl] Sampling muzyczny

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Biuro WIPI.PL" <biuro AT wipi.pl>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Sampling muzyczny
  • Date: Wed, 3 Jan 2007 16:02:33 +0100

Witajcie,

Przygotowuję pracę magisterską związaną z samplingiem. Chodzi o sampling w muzyce, op wykorzystanie utworów lub sampli do produkcji czegoś nowego. Bardzo interesuje mnie strona prawna. Czy jesteście w posiadaniu jakichś namiarów na ten temat? Linki, materiały, wasze opinie w temacie. Również interesuje mnie wszystko z CC co mogę wykorzystać do promocji cc. Proszę o pomoc.

Łukasz Naczas