cc-pl - Re: [Cc-pl] Kompilacja muzyki CC ?

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Bruthus Perun <bruthus AT interia.pl>
  • To: szczym AT obin.org, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Kompilacja muzyki CC ?
  • Date: Wed, 03 Jan 2007 15:10:56 +0100

szczym napisał(a):
> helo
>
> Wydajemy cykliczny podcast video dotyczący sztuki ulicy na licencji cc
> (by-nc)
> http://tv.vlepvnet.bzzz.net/
>
> Większość odcinków ilustrujemy muzyką "fuj" (copyright), którą
> dotychczas kradliśmy głównie z powodu braku zasobów muzyki cc. Czy
> jest gdzieś do ściągnięcia większa składanka "hurtowa" muzyki wydanej
> na cc? w sensie kilka gb, które moglibyśmy zapakować na lokalny serwer
> plików w pracowni i importować bezpośrednio do projektów.
>
> Wymarzona kompilacja powinna spełniać poniższe wymagania:
> [...]
Myślę, że takie namiary przydałyby się szerszej publiczności. Kiedyś
próbowałem przekopywać miejsca z muzą na CC i stwierdziłem, że nie mam
czasu na przeglądanie setek beznadziejnych garażowych kapel. Zatem jeśli
macie namiary na perełki, czekam niecierpliwie.

Dla mnie może być bez tagów.

Pozdro

ps a kolega z Obinu z Gdańska? (wnioskuję po adresie)

--
GDS

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e