cc-pl - Re: [Cc-pl] Partia Piratów

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jaroslaw Lipszyc <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Partia Piratów
  • Date: Sun, 13 Aug 2006 20:38:11 +0200

Bruthus Perun wrote:
jeśli inicjatorzy Partii Piratów coś spieprzą, to można na długo zapomnieć o podobnej inicjatywie

Wlasnie dlatego uwazam odpalenie projektu na tym etapie prowizorki za akt nieodpoweidzialny. Kregi osob zainteresowanych zmiana sytuacji sa dobrze znane: dlaczego nikt z PP nie odezwal sie do CC, ISOC, Vagli, 7thguard, copyleft.pl etc. ZANIM odpalil inicjatywe? Dlaczego to odpalenie jest taka straszna porazka medialna wynikajaca z braku elementarnego planowania? Mnostwo szans zostalo zaprzepaszczonych.
Pytanie brzmi co dalej. Ja osobiscie uwazam ze nalezy patrzec i sie przygladac. Jesli zalozyciele PP stana na wysokosci zadania i ciezka praca udowodnia ze traktuja swoja inicjatywe powaznie, a nie tylko jako wakacyjny zart na ktory nie beda mieli sily kiedy juz zacznie sie rok akademicki, to PP popre. Jesli nie to trzeba bedzie czekac az PP z prawdziwego zdazenia zalozy ktos inny, lepiej do tego przygotowany, z wieksza jasnoscia co do celow i metod dzialania. Poparcie tego co jest teraz to posuniecie ryzykowne - bo ryzykuje sie wlasnym nazwiskiem. Za dotychczasowe akcje zalozyciele nie maja mojego kredytu zaufania, beda musieli na to dopiero zapracowac. Szczegolnie ze ciagle nie wiem kim oni sa, co przypaku partii politycznej jest sprawa co najmniej podejrzana.
pozdrawiam
Jaroslaw Lipszyc