cc-pl - Re: [Cc-pl] do wiezienia za sciagniecie piosenki ze strony wytworni muzycznej

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Paweł Lech <pawel.lech AT epf.pl>
  • To: "'Creative Commons Polska'" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] do wiezienia za sciagniecie piosenki ze strony wytworni muzycznej
  • Date: Sun, 2 Apr 2006 11:26:09 +0200

Mnie to dziwi sam fakt wszczęcia postępowania i wniesienia aktu oskarżenia.
Sprawa niechybnie ma drugie dno, bo z własnego, skromnego doświadczenia
wiem, że żeby zmusić prokuratora do zajęcia się sprawą naruszenia praw
autorskich, trzeba się bardzo nagimnastykować. A sądy zrówno
Rzeczypospolitej niechętnie skazują na podstawie przepisów kranych zawartych
w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Nie wiem natomaist czy cieszyć się z tego powodu, że w końcu ktoś zaczyna
dostrzegać, że naruszanie praw autorskich stanowi przestępstwo, czy, że
organy ścigania zajmuja się bzdetami udająć, że walczą z piractwem. Widać
taki urok tego naszego wspaniałaego kraju.

Pozdr.