cc-pl - [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: prodzisz AT o2.pl
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Sat, 01 Apr 2006 11:54:50 +0200

Nieśmiało chciałabym się zwrócić z prośbą do wszystkich uczestników
listy dyskusyjnej o pomoc w badaniu.

Jestem studentką UJ w Krakowie na kierunku Zarządzanie kulturą i
piszę pracę magisterską na temat: „Creative Commons jako alternatywa
w zarządzaniu prawami autorskimi do utworu”. Czyli nie traktuję
licencji CC jako ciekawostki prawniczej (choćby z tego względu, że
nie jestem prawnikiem).

Dwie ankiety, jakie do was kieruję (jedna do twórców, artystów,
druga zaś do odbiorców sztuki) bardzo wzbogaciłyby moją pracę. Ilość
pytań wydaje mi się całkiem przystępna (4-5) i pałam nadzieją, że
nie czujecie awersji do wypełniania ankiet.

Pozdrawiam serdecznie
Ania Jastrzębska

  • [Cc-pl] (brak tematu), prodzisz, 04/01/2006