cc-pl - Re: [Cc-pl] Konferencja: Dynamika kultury a (r)ewolucja wlasnosciintelektualnej - program

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Paweł Lech <pawel.lech AT epf.pl>
  • To: "'Creative Commons Polska'" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Konferencja: Dynamika kultury a (r)ewolucja wlasnosciintelektualnej - program
  • Date: Sun, 12 Mar 2006 09:04:53 +0100

Przykre to, że poczułaś się w jakiś sposób obrażona (nawet nie wiemy konkretnie w jaki, więc trudno mi zareagować). Nie widzę jednak ważniejszych powodów, dla których miałabyś informować cały świat o swoim rozczarowaniu brakiem należytej oprawy dla powitania nowoprzybyłych.

Bardzo cenne natomiast byłyby uwagi merytoryczne.

Pozdrawiam,

Paweł Lech (jeden z prelegentów)