cc-pl - [Cc-pl] polskie 'community radio' poszukiwane

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] polskie 'community radio' poszukiwane
  • Date: Sun, 05 Feb 2006 17:31:47 +0100

Czesc,

Moj znajomy z CC Wegry szuka do nowego projektu polskiego 'community radio'. Nie wiem nawet, jak takie radio nazywa sie po polsku, chodzi o radio finansowane przede wszystkim ze skladek sluchaczy. Podejrzewam, ze rowniez radio alternatywne / niekomercyjne / akademickie albo preznie dzialajce radio online, wchodza w gre.

Jesli ktos z Was wie o takim radiu, dzialajacym gdzies w Polsce - a tym bardziej, jesli ma z nim kontakt, prosze o przeslanie mi maila na prywatny adres.

Bede wdzieczny,

Alek Tarkowski

--
koordynator / Public Lead