cc-pl - [Cc-pl] opłaty i logika

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] opłaty i logika
  • Date: 10 Jan 2006 11:08:45 +0100

Wrzuciłem właśnie do serwisu VaGli komentarz
(http://prawo.vagla.pl/node/5904#comment-478).

Zdaje mi się, że jest to w miarę sensowne rozumowanie przemawiające za
rozwiązaniem, które tak bardzo podoba się Jarkowi. Jego walorem jest to, że
zdaje się ono logicznie wynikać z argumentacji samego Pana Skubikowskiego.

Byłbym wdzięczny za wskazanie ewentualnych błędów w rozumowaniu, a także w
jaki sposób zaproponowane rozwiązanie nie spowoduje faktycznego unicestwienia
monopolu autorskiego.

Pozdrawiam,
Krzysiek

Jedyny taki CZAT! >>> http://link.interia.pl/f18ee

  • [Cc-pl] opłaty i logika, Krzysztof Siewicz, 01/10/2006