cc-pl - Re: [Cc-pl] Dwie płyty Kuby Sienkiewicza w Internecie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: minus <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Dwie płyty Kuby Sienkiewicza w Internecie
  • Date: Sun, 08 Jan 2006 23:14:54 +0100

Krzysztof Siewicz wrote:

Może zasugerować mu opatrzenie ich licencją CC i oczywiście DRM? (to
drugie to żart, Jarku)

:-)))
Mysle ze pomysl jest dobry, ale ja juz dzis nie napisze do niego
BTW wydaje mi sie, ze pomimo wysokiej temperatury dyskusji udalo nam sie dojsc do swego rodzaju konsensusu. Ta ostra wymiana emaili byla dla mnie bardzo ksztalcaca, i mysle ze dzieki niej wiemy jak w najblizszym czasie dzialac jako organizacja. Jeszcze raz przepraszam za styl, ale ostatnio bardzo malo spie i bardzo duzo robie, bo jednoczesnie dzieje sie kilka waznych rzeczy.
Niedlugo w gazecie ukaze sie tekst Alka Tarkowskiego na zblizony temat. Moj duzy tekst lezy tam zlozony, ale bedzie wymagal przerobek. Ty Krzysztofie tez zdaje sie cos piszesz.
Mysle, ze poczekamy jak przemysl zareaguje na te teksty i zorganizujemy albo spotkanie, albo wrecz publiczna dyskusje ktorej zapis bedzie opublikowany.

pozdr
lipszyc