cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: Tue, 04 Oct 2005 07:50:25 +0200

Jesli chodzi o materialy promocyjne, to ja w ulotki nie do konca wierze. Tzn. rozkladalbym moze te ulotki, ktore CC ma, ale niekoniecznie robil nowe.

Ja proponowalbym ew. wydrukowac plakaty w stylu 'tu gra CC', ktore wisialyby w takich lokalach. plakat przyciagalby uwage i odyslal na strone, na ktorej bylyby playlisty skladanek, z linkami do utworow, itp.

Chcialem tez zaznaczyc, ze dobre skladanki nie musza sluzyc tylko sklepom - naprawde dobre skladanki moga chciec np. wypalac indywidualni uzytkownicy. Taka skladanka moglaby zaczac 'zyc wlasnym zyciem'. Do czego zmierzam: podstawa projektu sa dobre skladanki (druga podstawa - namowienie sklepow / pubow / restauracji). W sieci zaczyna byc pelno muzyki na licencjach CC, ktora nalezaloby zaczac katalogowac / przegladac / oceniac - np swietnie byloby promowac muzyke spoza polski.

Pozdrowienia,

alek.

--
koordynator / Public Lead