cc-pl - [Cc-pl] Re: Re: Licencjonowanie oprogramo wania na uczelni wyższej

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: jacek.borek AT onet.pl
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Re: Re: Licencjonowanie oprogramo wania na uczelni wyższej
  • Date: Mon, 15 Aug 2005 09:06:39 +0200

Witam,

ostatnie zdanie pozostawia jak dla mine pewne watpliwosci gdyz podchodzenie
do zagadnienia, iz studenci uczacy sie na koszt panstwa powinni przystawac
na takie warunki budzi watpliwosci co do zasady rownosci wobrec prawa ze
studentami innych kierunkow i efektami ich prac badawczych. dadatkowo uwazam
ze trzeba patrzec realnie i brac pod uwage faktyczne naklady ponoszone prze
uczelnie a kosztyjakie ponsi student przy pracy na projektami - tutaj nie
bylbym pewien jaki bedzie bilans. dodatkowo nalezy spojrzec iz korzyci nie
beda ponosic wszyscy jak to ladnie zostalo ujete ale konkretnie uczelnia, co
do ktorej racjonalnosci gospodarki finansowej - przynajmniej wielu, mozna
miec duze watpliwosci. Zatem ostrozniej bym podchodzil do sprawy.

z powazaniem,

jacek borek