cc-pl - Re: [Cc-pl] CC a antykorporacyjnosc

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] CC a antykorporacyjnosc
  • Date: Wed, 6 Jul 2005 13:09:47 +0200

Hello minus,

Wednesday, July 6, 2005, 12:36:59 PM, you wrote:

> I zeby dodatkowo wyjasnic: uwazam ze taka plyta to rewelacyjny pomysl, a
> Cezary odwalil kawal dobrej roboty wciagajac w to Laif. Chodzi mi tylko
> o antykorporacyjna retoryke, a nie pomysl jako taki. SPosob w jaki
> pisalo o swojej plycie Wired wydaje mi sie zdecydowanie bardziej odpowiedni.
> pozdr
> lips

Dzieki stokrotne dla lipsa za konstruktywną krytykę.
Trafiłeś w sedno i wypunktowałeś braki, zarazem zauważając wiele
rzeczy, które mi w "ferworze walki" umknęły (lub celowo usunąłem je w
cień :) Obiecuję poprawę!
Ale wiesz jak to jest.
Czasami piąta kolumna robi wiele dobrego
"If you can't beat them - join them"
Co do cytatu na stronie CC Polska to uważam go po prostu za rzetelną
informację o swoim "oszołomstwie" jak był łaskaw to nazwać Pan F.

--
Best regards,
cezos mailto:cezos AT tutaj.com.pl