Sympa Menu

cc-nl - Re: [Cc-nl] Introductie en vraag

cc-nl AT lists.ibiblio.org

  • From: paul keller <paul AT waag.org>
  • To: cc-nl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-nl] Introductie en vraag
  • Date: Tue, 6 Jul 2004 18:38:41 +0200

On 5 Jul, 2004, at 16:29, Gerard van Enk wrote:

Goedendag, Mijn naam is Walter van Holst en in het dagelijks leven ben ik IT
juridisch adviseur bij een IT adviesbureau. Mijn vraag aan het CC-NL
project is of er ook plannen bestaan om met een Nederlandse versie van
bijvoorbeeld de GPL te komen.

Voor zover ik heb begrepen heb, is het project alleen bedoeld om de cc
licenties te vertalen.

dit is inderdaad correct. de initiatiefnemers van het CC-NL project (IViR, NL KL & Waag Society) zijn niet van plan om de GPL of andere licenties te vertalen. wat ons betrefft bestaat er geen noodzaak om deze licenties te vertalen en verder is er ook van de FSF geen interesse aan een localisatie van de licenties geuit zoals het bij Creative Commons wel get geval was.

met vriendelijke groet,
Paul Keller
--
waag society / for old and new media | nieuwmarkt 4 | NL-1012 CR Amsterdam
e: paul AT waag.org | t: +31 20 557 9898 | f: +31 20 557 9880

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page