Sympa Menu

cc-be - Re: [Cc-be] Vraagje en bedenkingen

cc-be AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons - Belgium

  • From: Stefan Kolgen <stefan AT chipsvzw.be>
  • To: han AT indymedia.be
  • Cc: cc-be AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-be] Vraagje en bedenkingen
  • Date: Wed, 8 Dec 2004 18:55:02 +0100

Met C.H.I.P.S. vzw hebben we al een boek uitgebracht onder de generische, Engelstalige versie.
Vrijdag maken we van de gelegenheid gebruik om een extra verrassing te lanceren.

Daarnaast hebben we een behoorlijk aantal contacten gelegd voor het uitbrengen van een remix cd van Belgische makelij.
Daarnaast zijn de jongens van Electrobel (http://www.electrobel.be/) ook al een tijdje bezig met muziek en cc.
Misschien kunnen we inderdaad de krachten bundelen.

Wat Sabam betreft maak ik me weinig illusies.

--
STADSchromosomen - beeld van een stad
De bloemlezing is nu beschikbaar voor download!

Tabakvest 15 bus 6
B-2000 Antwerpen

Tel: +32 3 290 48 37
Mob: +32 475 610 598