[Cc-pl] The Pirate Bay

Michal Adamski sero w ert.pl
Wto, 27 Cze 2006, 03:13:35 EDT

On Monday 26 June 2006 21:38, Włodek Kierus wrote:
> Czy wiec uwazasz, ze jak se zgrasz muzyke z czyjejs plyty CD do
> mp3playera to jest OK? czegos nie zrozumialem...

Oczywiście. Może jeszcze mam płacić za przegrywanie muzyki z radia?
Jak coś mi się podoba, to na płycie kupię. Nie mam zamiaru kupować
wszystkiego co chciałbym posłuchać.
Teraz załóżmy że nie był bym "piratem". Nie skopiuję od nikogo mp3,
nie kupię też płyt. No i przemysł muzyczny zarobi mniej, ale cieszy
się, że ludzie mniej piracą. Gratuluję podejścia.
Z moich osobistych obserwacji wynika, że ci którzy najwięcej mp3
kopiują, to też najwięcej zostawiają pieniędzy w sklepach muzycznych.