[Cc-pl] ankieta o CC PL, jeszcze raz

Alek Tarkowski alek.tarkowski w creativecommons.pl
Czw, 8 Cze 2006, 12:31:40 EDT

SasQ wrote:
> A gdy jedna prośba była za mało skuteczna, była następna prośba,
> i następna, i następna... do skutku... Jestem na tej liście od
> kilku miesięcy a widziałem już chyba 10 próśb o wypełnienie ankiety.

z reka na sercu, prosimy dopiero drugi raz. uprzednio prosby wysylala
jedna z uczestniczek listy, ankieta miala jej pomoc w pisaniu bodajze
pracy magisterskiej. ankiety sa wiec dwie, a nie jedna, a prosby w sumie
raptem cztery.

ankieta nie jest tez oczywiscie obowiazkowa.

a najbardziej ciesze sie, ze mimo wszystko ja, SasQ, wypelniles.

osobom, ktore jeszcze zamierzaja ankiete nam wyslac proponuje, by
zamiast odsylac ja na liste lepiej wyslaly ja na adres
cc w creativecommons.pl  lub alek.tarkowski w creativecommons.pl

pozdrowienia,

alek tarkowski

--
koordynator / Public Lead