[Cc-pl] ankieta o CC PL, jeszcze raz

SasQ sasq1 w go2.pl
Czw, 8 Cze 2006, 11:37:59 EDT

Dnia 08-06-2006 o 14:42:36 Alek Tarkowski napisał:

> Jakis czas temu zglosilismy sie do Was z prosba o wypelnienie
> ankiety na temat naszej dzialalnosci.

A gdy jedna prośba była za mało skuteczna, była następna prośba,
i następna, i następna... do skutku... Jestem na tej liście od
kilku miesięcy a widziałem już chyba 10 próśb o wypełnienie ankiety.

> Poniewaz jest Was jednak na liscie duzo wiecej

Rozumiem więc, że ankieta jest obowiązkowa?

> chcialbym jeszcze raz prosic Was o drobna przysluge, jaka jest
> wypelnienie ankiety. Pierwsza czesc dotyczaca opinii na temat naszej
> dzialalnosci zajmie Wam nie wiecej niz 10 minut. Druga czesc, dotyczaca
> ewentualnej wspolpracy z nami jest calkowicie dobrowolna - mozecie
> odeslac ankiete nie wypelniajac jej - jesli sympatyzujecie z nami,
> ale nie interesuje Was dzialanie w ramach CC Polska.

Całość zajęła mi ok. 20 minut, ale wysłałem, bo sympatyzuję. Niech stracę..
Tylko zastanawiam się nad jednym. Wciąż widzę hasła związane z wolnością
gdy chodzi o CC, i zawsze mi się zdawało, że ankiety są dobrowolne, a nie
przymusowe. Coś to wszystko jest wewnętrznie niespójne... :/

--
SasQ

Programowanie gier:   http://www.wsi.edu.pl/~sistudem/
Świadome śnienie:     http://ldmasta.w.interia.pl/